CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 20, 2014

continue study

semakan keputusan layak ke uitm dh kluaq 16.01.14/khamis
and aku dpt!!!yeay!
but a lil bit nervous

sebab?
aku dh tinggai study for almost 5 years uolls
gila berkarat
English pn ku tinggai lg bapak lama
jenohla nk asah blik suma tu

xpa, just go with the flow
org lain bleh grad xkan aku x bleh kan
tepuk dada tnya selera la

aku amik sarjana muda sains pentadbiran(kepujian)
why I chose this?
just because I work in this field now
im civil engineering student when I was in my diploma

aku klu utmspace wt kelas kt Kedah and kelas jumaat sabtu
meme aku amik la civil
malangnya kelas kt penang plus sabtu ahad plak
nk kna tukaq tmpat kerja bagai
fuh aku rasa x praktikal langsung

so aku nk sbg bidang yg brkaitan ngn kerja aku
dekat ngn umh n x payah tukaq tmpat kerja
n x kacau kerja aku
so the answer is uitm lah
n course pentadbiran

aku smbung ni pn kes aku rasa diploma aku tu dh x leh nk bwk ke mana
so I made a point to upgrade my level

I hope suma nya di permudahkan

kawen?
aku mlos dh pikiaq
better aku concentrate on my study la
laki sekarang dh lbih pemalu dr pompuan agaknya

SO WISH ME LUCK EVERYBODY!

0 comments:

Post a Comment

Blog List