CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 27, 2013

D.O.W.N

I was the best student in my primary school
when I scored straight A's in UPSR

I was in the best school
for my secondary

BUT

now, I just nothing to myself
there's no one to blame but me myself

NOW,

I'm 25
I realize what actually happen to me
I just waste my time soo much

aku betul2 menyesal ngn sikap x matang aku time school
it really kill me inside
sbb dh x dak bnda yg boleh diubah

TETAPI,,,

aku masih 20an
and aku rasa masih belum terlambat untuk ku aturkan semula kehidupanku

for the first step,
aku mendaftarkan diri utk sambung belajar
walaupun hanya di bidang ceme
still ada kaitan ngn apa yg aku kerja sekarang

segalanya bersebab
why aku x sbg fulltime??
-sbb xdak sapa nk tanggung aku.everything on my own
-aku dh beli rumah.dh ada perjanjian.
-dh beli kereta
-ingin adil kepada mak aku.dia sekarang solo.aku perlu menjaganya

aku mesti dapatkan jugak segulung degree
sebab, diploma dh x relevan zaman sekarang!














0 comments:

Post a Comment

Blog List